Vanaf 2009 is de intentie om iedere 2e maandag van de maand een herhalingsles te plannen, met uitzondering van feestdagen / vakantie.
De (voorlopige) agenda voor jaar van 2009 ziet er dan ook als volgt uit:
| Voorjaar 2009 | |
| 12-01 | Rollenspel (eigen scenario) |
| 09-02 | Waterongevallen / Duikongevallen |
| 09-03 | Rollenspel (eigen scenario) |
| 06-04 | Let op: 1e maandag van de maand. Reanimatie / AED |
| 11-05 | EHBO bij kinderen |
| 08-06 | Jaarvergadering |
| 22-06 | Buitenoefening |
| Najaar 2009 | |
| 14-09 | Verbandleer |
| 12-10 | Vragen & Discussie & suggesties van leden voor invulling les van 14-12 |
| 09-11 | Epilepsie (dhr. Frans Palmen) |
| 14-12 | Nader in te vullen n.a.v. suggesties van 12-10 |